Velg seksjon SFO
Bogafjell skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Telefon: 51338700 Send oss e-post
Redaktør: Jørgen Slyk
Trykk på "les mer" og se vedlegg til høyre.

SFO har fått sin egen dag som i år ble markert 24. april rundt alle Skolefritidsordninger i Norge:-)

Tema var: Aktivitet og bevegelsesglede.

Vi har hatt noen fine påskeferiedager på SFO!

Sommerferien 2024 har SFO stengt i ukene 27, 28, 29 og 30.

Skolen var stengt i uke 9, mens SFO hadde åpent for påmeldte barn i vinterferien.

SFO sin rammeplan sier at vi ansatte skal bidra til at barna møter samisk kultur (Kunnskapsdepartementet, 2021, s. 14).

Bogafjell SFO (2.trinn) har vært heldige å fått besøk av en underviser fra kulturskolen tirsdager i 6 uker.

Mandag 20. november fikk barna i SFO besøk av innebandy region sør i Bogafjellhallen.

"SFO skal støtte opp under verdier, holdninger og handlinger som fremmer en bærekraftig utvikling" (Kunnskapsdepartementet, 2021, s. 9).

Vi hadde en super og "skummel" Halloween feiring på Bogafjell SFO!

Når skolen hadde høstferie i uke 41, var SFO åpent for påmeldte barn. En kjekk og innholdsrik uke har vi hatt:-)

2-4.trinn basen var så heldige å få se på et trylleshow som ble fremført av Andreas 13 år.

I september skal han delta på Nordisk mesterskap i trylling og i den forbindelse ønsket han å teste ut trylleshowet for å se hvordan det treffer ulike målgrupper.

En kjekk ferie-SFO er over, og vi er tilbake til skole og SFO hverdag.

Nye 1.trinn barn startet SFO før skolestart, og det har vært en fornøyelse å hilse på alle, samt bli mer kjent. En fin gjeng som vi gleder oss å følge videre!