1. trinn
Buggelandskogen 5 4324 Sandnes
Telefon: 51336510 Send oss e-post
Redaktør: Janicke Søfteland
Lag og foreninger i bydelen
Bogafjell skolekorps
Bogafjell idrettslag
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Kulturskolens dager 15.-22.3

Kulturskolens dager er 15.22.3

Mer enn 40 ulike, små og store, forestillinger, konserter, aktiviteter og workshops vil prege byen denne uka.

Se mer detaljer i vedlegg, på nett og facebook. Små og store er velkommen og det er gratis inngang og deltakelse på alle aktiviteter!

Kulturskolen ønsker særlig fremheve et arrangement:

Fredag 16. mars inviterer de til Åpent Hus på Vågenskolen, kl. 16.00 – 20.00 og skriver : Kom og bli kjent med Kulturskolen gjennom åpne øvingstimer, omvisning på huset, kulturskolecafé med mye godt og åpen scene med innslag i kantina.  Det blir anledning til å prøve flere instrumenter og følge åpne timer i datamusikk, klarinett, fløyte, cello, sang med mer. Vi holder også workshops i kunstfag og rap.  Alle er velkommen, gammel som ung og spesielt de som ikke kjenner kulturskolen fra før av og lurer på hva vi driver med!