Velg seksjon Framside
Redaktør: Linda Refvik
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Visma Flyt skole

Visma Flyt skole er ei nettbasert løysing der skulane i Klepp kommune legg inn informasjon  om elevane. De som føresette får tilgang til dette programmet og kan følgja med på dykkar elev.

De kan også laste ned nettsida til hjemskjermen på nettbrett og telefon, klikka på fullversjon av skole og logga inn med ID porten.

Det er nå lagt inn fire samtykke skjema som vi ynskjer dere skal godkjenne. Det er gudsteneste, privatbil, samtykke foto og symjing.

Det er viktig at all informasjon på føresette er rett. Nederst i oversiktsbiletet får de opp ein boks med kontaktinformasjon som vi har på deg som føresett. Her kan du redigera og legga inn, endra og vedlikehalda denne formasjonen. De kan kun retta på den føresette som er innlogga.

Du finn lenka under Lenker til føresette her på framsida.