Forside
Telefon: 51670369 Send oss e-post
Redaktør: Arne Raunholm
Elev og foreldreundersøkelsen 2016

Elevundersøkelsen og foreldreundersøkelsen 2016 ligger nå på hjemmesiden under dokument.

Det har vært endringer i oppsettet for undersøkelsene som fører til at man ikke kan sammenligne alle resultatene fra 2015 direkte med resultatene fra 2016. De fleste spørsmålene i 2016 er sammenlignbare med 2015. Generelt har Figgjo skole hatt en positiv utvikling mht de psykososiale miljøet. Det er en generelt god trivsel. Elevene oppgir stort sett at de har noen å være sammen med i friminuttene. Men, så lenge det er elever som ikke trives, som ikke har noen å være sammen med har vi en jobb å gjøre! Her er vi helt avhengige av et godt samarbeid med foresatte. Jo tidligere vi kan fange opp at noen går alene eller opplever krenkelser, jo tidligere kan vi sette inn tiltak.