Forside
Telefon: 51670369 Send oss e-post
Redaktør: Arne Raunholm
Stavanger SKU inviterer til SOMMERSJAKKTREFF

PROGRAM: Sjakkundervisning og aktiviteter med erfarne sjakkinstruktører. På fredagen blir det sjakkturnering hvor deltakerne får prøve ut ferdighetene de har tilegnet seg i løpet av uken. Overordnet ansvarlig for treffet er Erlend Kyrkjebø.

I undervisningsperiodene vil det bli lagt inn små pauser som fylles med fysisk aktivitet.

I fjor ble det blant annet spilt mye fotball i pausene. Treffet er ment for barn i barne- og ungdomskolealder, man trenger ikke å ha sjakkerfaring fra før for å delta, da det også vil være en nybegynnergruppe.

STED: Jåtten skole. Adresse: Ordfører Askelandsgate 11, Stavanger.

Adkomst: Buss går med hyppige intervaller fra Stavanger og Sandnes, stopper rett ved skolen, det er også mulig å ta lokaltog, stoppested Jåtten stasjon.

GRUPPER: Deltakerne blir delt inn i omtrent like store grupper etter alder og spillestyrke. Hver gruppe får en dyktig instruktør som har ansvaret både for undervisning og andre aktiviteter. Instruktører blir Fredrik B Jacobsen, Hanna og Marte Kyrkjebø og Caroline B Jacobsen. Alle disse er svært dyktige sjakkspillere, med mye erfaring som sjakkinstruktører. Det kan bli enda flere instruktører, dette vil bli endelig når vi vet hvor mange som melder seg på.

INFORMASJON OG PRIS: Sjakktreffet 2017 kr 1200. Søskenmoderasjon gis fra og med barn nr 2 med kr 100. Påmelding og spørsmål vedrørende sommersjakktreffet skjer til Erlend Kyrkjebø. e-Post: e.kyrkjeboe@gmail.com , mobil: 948 43 135. Ved påmelding, oppgi navn, fødselsdato, adresse, telefonnummeret til en foresatt og klubb. Det er lurt å melde seg på så tidlig som mulig, da det kan bli fullt!

Påmeldingsfristen er torsdag 1. juni. Ved påmelding får man tilsendt e-post med innbetalingsinfo.