Her finn du trinna 8.trinn
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring
Ny opplæringslov vart vedteken 09.06.23 og skal tre i kraft med verknad frå 01.08.24. Ei av lovendringane er at elevane på 8.- 10. trinn sjølve kan velja kva målform dei vil ha som hovudmål.

Tirsdag 21. november kl 17:30-20:00 arrangerer klassekontaktene på 8. trinnet en sosial kveld for alle elevene. Sett av kvelden til kjekke aktiviteter og fellesskap. VELKOMMEN!

I vekene som kjem, vil det bli sendt ut SMS til alle foreldre/føresette med invitasjon til å delta i Foreldreundersøkinga. Begge føresette blir invitert til å svare. Elevundersøkinga blir gjennomført på skulen. De finn meir informasjon om både foreldre- og elevundersøkinga i vedlegga til høgre.

Det er samlet inn kr 28 920,- gjennom skoleløpet som ble gjennomført av elevene på Frøyland ungdomsskule, fredag 20. oktober. Pengene er blitt sendt til  årets TV-aksjon Redd Barna - La barna leve i fred! TUSEN TAKK til alle som sponset elevene, for kakebaking og bidrag til kakebordet og for elevene som gjorde en super innsats!

I dag hadde vi besøk av Askanu Hip Hop. Alle elevene fikk med seg konserten i skolens aula. Det ble en opplevelse med mye energi, der publikum ble engasjert med bevegelser og sang. Appellen gjennom konserten var å ta vare på seg selv, bringe ut kjærlighet, fred og respekt til andre.

Fredag 20. oktober spring elevane på FUS for innsamling til årets TV-aksjon: Redd Barna – La barn leve i fred.

Hei 8.trinn!

Takk for skikkelig godt oppmøte på foreldremøte mandag 25.09.23!

Presentasjonen frå møtet ligg som vedlegg til denne artikkelen. Trykk les meir for å få tilgang til den.

Det er mulig å både logge seg inn på Visma Flyt Skole Hjemmeweb (Foresattportal) og gjennom "Min skole" (App for foresatte). Vedlagt ligger brukermanualer for begge løsningene.

I perioden 4. - 29. september blir det gjennomført Nasjonale prøver på 8. og 9. trinnet. Kva er nasjonale prøver?