Her finn du trinna Rådgjevar
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring

Kontaktinformasjon Jorunn Ree Berge, rådgjevar Frøyland ungdomsskule:

E-post: Jorunn.ree.berge@time.kommune.no

Me vil få ynskja alle elevar og føresette ein GOD SOMMAR!

Fyrste skuledag er torsdag 17. august kl 08:15 - velkomen til nye og kjente elevar!

Det nærmar seg søknad til vidaregåande skule, og dei fleste skulane har open dag no i januar eller i starten av februar. Det er lurt å besøke aktuelle skular som tilbyr utdanningsprogram du er interessert i eller vil ha med på søknaden din. Dette skjer på ettermiddagstid, gjerne saman med føresette.

På open dag vil ein få informasjon om utdanningsprogramma dei ulike skulane tilbyr, omvising på skulen og høve til å snakke med rådgjevarar eller andre tilsette ved skulane som kan svare på spørsmål om tilbodet deira. Oversikt over kva dagar dei ulike skulane har open dag, finn de her: Oversikt open dag

Over jul skal elevane på 10. trinn søke vidaregåande skule på nettsida vigo.no. Der må eleven logge seg inn med BankID eller MinID. Føresette bør hjelpa eleven til å skaffe BankID eller MinID om ein ikkje alt har det. BankID får ein i banken, medan MinID får ein ved å bestille eit aktivieringsbrev. Les meir om det her: eid.difi.no Fint om dette kan vera ordna før jul.

Trygg trafikks beste reflekstips:T

Fest refleks på alle jakker og sekker/bager.
Legg refleksbånd i skoene
Bruk refleks som beveger seg når du går, da synes du best
Bruk minst to reflekser slik at du er synlig fra alle kanter
Heng refleksen i knehøyde eller bruk slapwrap på bein