Velg seksjon Forside
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor
Utviklingssamtaler uke 4

Det gis tilbud om oppsatte utviklingssamtaler mellom elev/foresatte og faglærer en gang pr år. Målet med utviklingssamtalene er:

Elev og foresatte kan formidle andre sider ved eleven enn det faglærer opplever på kulturskolen.

Faglærer kan fortelle hvordan eleven fungerer både sosialt og faglig i kulturskolesammenheng.

Musikkelever: De som ønsker utviklingssamtale må ta kontakt med faglærer og avtale tidspunkt. Samtalen vil finne sted i uke 4 den 23. – 27. januar 2017, utenom elevenes ordinære undervisningstid. Foresatte kan også velge å være med på undervisningstimen, i stedet for samtale eller i tillegg.

Teater, Jazz, Ballett og Visuelle kunstfag: Foresatte gis tilbud om å komme og se på undervisning i uke 4. De som ønsker får mulighet til individuell samtale og må da ta kontakt med faglærer og avtale tidspunkt, utenom elevenes ordinære undervisningstid.