Jærveien 33 4319 Sandnes
Logg inn
Min Admin
Kommunalt foreldreutvalg er avviklet

I årsmøte 09.06.2020 ble det besluttet at kommunalt foreldreutvalg i Sandnes avvikles. Representanter fra skolene i Sandnes var tydelig på at det er ønskelig med et kommunalt foreldreutvalg i fortsettelsen, men det lar seg ikke gjøre å drifte dette utelukkende på dugnad. Det lyktes ikke å etablere et fortsatt styre i utvalget, som i realiteten førte til at årsmøtet avviklet kommunalt foreldreutvalg.

Årsmøtet ble gjennomført på Iglemyr Skole kl 18:00 onsdag 09.06.2020. Samtlige FAU på kommunens 29 skoler mottok innkalling og saksunderlag i forkant, og 18 skoler var representert på årsmøtet.

Saksunderlag ble sendt direkte til KFU representantene, til alle skoler via skoleadministrasjon, samt kopi ble sendt til Kommunaldirektør og leder for Utvalg for oppvekst. Hele saksunderlaget kan du lese her: Link til Google Drive dokument

Protokoll fra årsmøte kan du lese her: Link til Google Drive dokument
Grunnet covid er ikke dokumentet signert av avtroppende styre. Protokoll er signert av to representanter fra årsmøtet.

Avgått styreleder sitter i dag på tilgang til e-postadresse kfu.sandnes@gmail.com, utvalgets Google Drive og tilgang til denne hjemmesiden. Dersom Sandnes Kommune og/eller foreldrerepresentanter i kommunen ønsker å re-etablere kommunalt foreldreutvalg, kan all historisk dokumentasjon og tilganger overleveres ved å kontakte Christian Asserson, christian.asserson@gmail.com, Tlf: 402 02 804