Velg seksjon Driftsstyret
Viervegen 10 4351 KLEPPE
Telefon: 51789300 Send e-post til oss
Redaktør: Sylvia Gjersdal

Driftsstyret er skulen sitt øverste organ, her sit representantar frå føresette, elevar, tilsette og skuleeigar.

Medlemmane i Driftstyret skuleåret 2023-2024 er:

Simon Giæver (leiar FAU) , Frank Meland(FAU) og Tina Lode Strand (FAU)

Anne Gunn O Slethei (pedagogisk tilsett)

Anne-Britt Andersen (pedagogisk tilsett)

Siren Meling (andre tilsette)

Leiar i Elevrådsstyret + 1 medlem av Elevrådsstyret  (to medlemmar når skulemiljøutvalsmøte)

Einar Erga (Barn & Unge)

Sylvia Gjersdal (Rektor)

Møtereferat finn du under dokument på høgre side.

I samband med gjenoppbyggjing av Markå barnehage er det varsla oppstart reguleringsplan for området ved skulen. Det blir informasjonsmøte i aulaen på Kleppe skule tysdag 16.januar kl. 19.00. Møte er for alle interesserte. FAU og leiinga ved skulen er representert i møte. Meir informasjon om reguleringsplanen finn du i vedlegget.

Vedlagt finn de referat frå møte om prosess for oppstart av Kleppelunden skule.

I august 2024 opner Kleppelunden skule, de finn meir informasjon om prosessen i referatet vedlagt.