Velg seksjon Forside
Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
Foreldreundersøkelsen 2016

Alle foresatte har fått med seg påloggingsinfo til foreldreundersøkelsen på utviklingssamtalene nå i høst. Til nå har 32% svart på denne undersøkelsen, mot andre skoler i Sandnes med en svarprosent på opp mot 80. Hos oss "leder" sjette trinn med 50% deltakelse :-) Det er kun 4 dager til undersøkelsen stenger og det hadde vært fint om flere ville svare.. Skolen trenger tilbakemelding fra dere foresatte Resultatene vil vi bruke i evaluerings- og forbedrings-arbeidet, men med lav deltakelse er det lite tallene kan brukes til. Vi håper derfor at flere foresatte går inn og svarer på undersøkelsen før juleferien. På Kyrkjevollen "Samarbeider og hjelper vi hverandre" (Gullregel nr 1). Hjelp oss å gjøre skolen bedre.

.