Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
Kyrkjevollen skole 30 år

I dag fyller skolen vår 30 år. Jubileet feires denne og neste uke ved at trinnene deltar på ulike samlinger .

Jubileet markeres trinnvis ved at de ulike trinnene samles i musikkrommet for å få et historisk tilbakeblikk på skolen. Rektor Helga forteller med hjelp av lærere og tidligere rektor Kjell Arne. Første klasse hadde i tillegg øvd inn sanger som de fremførte for rektor og inspektør. Under det historiske tilbakeblikket signerte elevene jubileumstavlen fra FAU som skal henge i gangen med tavlene fra tidligere jubileer.

Etterpå gikk alle inn på mat- og helserommet hvor det ble servert grøt, saft, kakemann og mandarin.

Main Image
Bilde 1 av 17