Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
Foreldremøte for nye førsteklasseforeldre 10.mai kl 19

Å ta imot nye førsteklassinger er en av skolens aller viktigste hendelser i et skoleår og vi gleder oss til å ta imot årets nye førsteklassinger. Før skolestart i august, vil vi gjennomføre et foreldremøte i mai og førskoledag i juni.

FORELDREMØTE Sted: Musikkrommet på Kyrkjevollen skole Tid: Tirsdag 10. mai 2016 kl. 19.00 – 20.00

Hva skjer på møtet: Presentasjon: Ledelsen og høstens 1. trinns teamInformasjon: Skolen, skolens satsingsområder og Two teachers. Praktisk informasjon om oppstart, hva skjer på førskoledagen?Hva er skolens og foreldrenes ansvar?Tips til språk- og regnestimuleringPresentasjon av FAU (foreldrenes arbeidsutvalg)

Dette året skal vi delta i forskningsprosjektet Two Teachers. Vi har lagt ved informasjon om prosjektet og vil også informere mer om prosjektet, og prøve å svare på eventuelle spørsmål på foreldremøtet. Samtykkeskjema skal returneres samlet fra skolen til Lesesenteret innen 20. mai, så vi ber dere ta med signert skjema til foreldremøte.