Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
Rektor Kjell Arne sin siste dag med elevene

I dag hadde Kjell Arne sin siste dag sammen med elevene på skolen. Etter 29 år som rektor ved Kyrkjevollen skole takker Kjell Arne for seg og går over i pensjonistenes rekker. Dagen ble markert med en flott avslutning for Kjell Arne der elevrådet overrakte blomster og hilsener på vegne av alle elevene. Avslutningsvis sang hele skolen den flotte skolesangen vår.
I forkant av denne markeringen ble det spilt den tradisjonelle kampen mellom de voksne ved skolen og elevene i sjuende klasse. Både i jente- og gutteklassen trakk de voksne det lengste strået. Dommer Kjell Arne greide seg godt gjennom to finspilte kamper :-)
Main Image
Bilde 1 av 23