Velg seksjon Klassetrinn 1.Tr
Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
Ukeplan 1.trinn Ingen lenker i samlingen

Er du usikker på om du kan sende barnet ditt til skolen?

Vi følger rådene fra FHI når det gjelder symptomer ved sykdom Du kan lese mer ved å gå inn her: FHI

Ser en klar endring etter at de endret undervisningsformen ved denne skolen: - Bruker mindre tid på konflikter

På Kyrkjevollen skole på Hommersåk har ledelsen og de ansatte fått inn haugevis med leker før det nye skoleåret.

Kyrkjevollen skole er en hjertesone - skole. Vårt mål er at flere elever skal gå, sparke, sykle eller reise kollektivt til skolen.

I samarbeid med Trygg trafikk og Sandnes kommune vil vi trygge området rundt skolen. Det er satt opp skilt som skal markere skolens "Hjertesone". En hjertesone er en sone rundt skolen hvor foresatte oppfordres til ikke å kjøre inn i. Det er også satt opp et "Droppsone" skilt ved SFO/Riskahallen. Her kan foresatte sette av barn som må kjøres og så kan de gå derfra på sykkelstien opp til skolen.