Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Foreldreundersøkelsen er i gang

Skal skolen bli enda bedre er foreldrenes tilbakemelding viktig. Nå starter årets foreldreundersøkelse og FAU oppfordrer alle foreldre til å delta. Det blir også en liten overraskelse til den klassen der flest foreldre svarer.

I undersøkelsen kan du si din mening om elevenes trivsel og samarbeidet mellom skolen og hjemmet. Spørsmålene er valgt ut i et samarbeid mellom skolen og FAU, og resultatene følges opp.

Du deltar ved å logge deg inn på undersøkelsen med passord og brukernavn du får av kontaktlæreren i utviklingssamtalen. Hvis du ikke kan eller vil svare på nett hjemmefra, vil det også stå en PC utenfor klasserommet hvor du kan logge deg på rett etter utviklingssamtalen. Undersøkelsen er på flere språk.

Her finner du mer informasjon.

Bli med!

Hilsen FAU