Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
God jul - og en god start på 2018

FAU ønsker alle en riktig god jul - og velkommen til foreldresamling på nyåret! Onsdag 17. januar inviterer FAU på Lura og Porsholen til inspirasjonsforedrag med kokken Kjartan Skjelde og Svanhild Ådnanes fra Frisklivssentralen. Temaet er god mat for hode og kropp, hva skal til?

Velkommen til foreldreforedrag!

Onsdag 17. januar kl. 18.00-19.30, i gymsalen på Lura skole

GOD MAT FOR HODE OG KROPP

Hva er sunn mat? Trenger sunt være kjedelig og vanskelig? Hva skal egentlig til for å energien oppe i hode og kropp gjennom skoledagen? Kokken Kjartan Skjelde og Svanhild Ådnanes fra Frisklivssentralen gir oss inspirasjon og tips på nyåret, i årets første foreldresamling for Lura og Porsholen.

Kjartan Skjelde er kokk, har vært dommer i Masterchef og kokk i flere TV-program, sist Eventyrlig jul. Han driver to av de beste restaurantene i Stavanger og han er trebarnsfar som gjerne vil at de rundt ham spiser sunt og godt. Han har gitt ut bøkene Verdens beste familiekokebok og Verdens beste smoothier sammen med Berit Nordstrand. Bøkene vil være til salgs i forbindelse med foreldresamlingen.

Svanhild Ådnanes er ernæringsfysiolog og jobber ved Frisklivssentralen i Sandnes. Frisklivssentralen er et helsetilbud for de som ønsker å endre levevaner. Her holdes det kurs og trening for, blant annet, kosthold og livsstil.

Invitasjonen sendes også som ransepost på nyåret og svarslipp derfra må returneres innen 15. januar.

(Foto: TV3/ Masterchef)