Velg Trinn eller SFO Sosiallærar
Det er 1 dokumenter i arkivet.

Sosiallærar arbeider med elevane sitt sosiale miljø og trivsel.
*Skal passe på at alle har det fint
*Tiltak som auker trivselen til elevane
Sosiallærar skal vera tilgjengelig for elevar som ynskjer å snakke om vanskelige ting.
Sosiallærar saman med bernevern, ppt, helsesyster og rektor danner ressursteam på Lye skule.

På Kors på halsen kan du prate med eller skrive til voksne som er frivillige i Røde Kors. De hører på det du har å si og hjelper deg om du vil. Det er helt anonymt og helt gratis. Vi svarer på telefon, chat og mail.

Slik tar du kontakt:
Åpent alle dager, hele året, kl. 14-22 (jule- sommerferie 16-22)
Ring oss på 800 33 321, eller gå inn på www.korspahalsen.no for å chatte eller skrive mail.
Kors på halsen har også et nettforum hvor du kan få svar fra andre unge, eller svare på andres innlegg.

www.korspahalsen.no

Stortinget har vedteke nytt regelverk om skulemiljø. Det nye regelverket gjeld frå 1. august 2017. Utdanningsdirektoratet har laga eit nytt rundskriv som mellom anna gjev informasjon om kva skulen skal gjere dersom ein elev ikkje har det trygt og godt på skulen, og om elevar og foreldre sin moglegheit til å melde saka til fylkesmannen. Les meir her eller finn lenkje i høgremargen. Her finn du og "mobbeknappen", som kan nyttast til å melde frå om mobbing på skulen.