Velg seksjon Skulehelsetenesta
Helsesjukepleiar Anne Jolaug Aase Braut
e-post
Diverse dokument

Nå kan du trygt og enkelt avtale timer på helsestasjonen og med skolehelsetjenesten via Helsenorge. Her kan du se dine barns timeavtaler, hvilket barn som har timen, få oversikt over vaksiner og sende meldinger hvis du lurer på noe.

Du har fullmakt for dine egne barn under 16 år, når du har gitt fullt samtykke. Det finnes også mye god kvalitetssikret informasjon til deg som forelder.

På Helsenorge får du også oversikt over din egen helse. Med tilgang til kjernejournal, kommunikasjon med fastlege og sykehus, prøvesvar, frikort mm.

Logg inn på Helsenorge for mer informasjon om digital helsestasjon.

Skulehelsetenesta sitt formål er, i samarbeid med skulen, å fremme elevanes helse, trivsel og læring og å auke deira helsekompetanse.

Hos helsesykepleier kan du spørje og snakke om det du lurer på, og ofte hjelper det å snakke med ein trygg fagperson. Du kan få råd og veiledning om blant annet; kropp og helse, pubertet, kjærlighet, legning, kjønnsidentitet, vennskap, problem med venner eller familie, vanskelege tankar, følelser og bekymringer.

Nokre gonger treng ein meir hjelp. Då kan skulehelsetenesta sette deg i kontakt med for eksempel fastlege, fysioterapeut eller andre som kan hjelpe.

Du kan lese meir om skulehelsetenesta her; Skolehelsetjenesten - Helsenorge

I Time kommune har vi denne planen for skulehelsetenesta i ungdomskulen

8.trinn:

Helsesamtale med alle elevane i løpet av skuleåret. (Elever og foresatte får informasjon i starten av skuleåret).

Samtaler og oppfølging av elevar ved behov.

9.trinn:

Klasseundervisning i psykisk helse

Klasseundervisning i seksuell helse

Samtaler og oppfølging av elevar ved behov

10.trinn:

Vaksinering mot difteri, stivkrampe, kikhoste og polio (samtykkeskjema sendes ut i forkant)
10.trinn - vaksinering på skolen - Helsenorge

Besøk på HFU (helsestasjon for ungdom)

Samtaler og oppfølging av elevar ved behov