Velg seksjon Forside
Trinn 6
Trinn 7
SFO: Killinglandveien 24 4312 SAndnes Telefon: 95 45 35 73
Hovedadresse Killinglandveien 24 4312 Sandnes Telefon: 51336160 - 99015819 Send oss e-post
Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Therese Melbo Torgersen - rektor
Innlogging for ansatte
minadmin.no
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gå til Google Classroom
Sfo i september og høstferien

I høstferien var sfo på tur til Sandnes bibliotek for å se på forestillingen Norberts nye nabo.

Deretter gikk elevene til Sandvedparken. De andre dagene var det matlaging, formingsaktiviteter og leker i gymsal som stod på programmet.

I september har vi hatt fokus på ulike leker, både inne og ute. Forslag til ulike leker henger i gangen på sfo slik at elevene kan få tips. Vi har hatt fokus på egenskapen tolmodig, det at en kan vente tolmodig på tur.

Ellers så ble det en vellykket tur til Sandnes bibliotek og forestillingen Norberts nye nabo. Etter å ha vært på biblioteket gikk elevene til Sandvedparken for å leke. Der ble de hentet med buss og kjørt tilbake til skolen. De andre dagene var det matlaging, formingsaktiviteter og leker i gymsal som stod på programmet.

Main Image

Bilde 1 av 11