Trinn 1
Trinn 6
Trinn 7
SFO: Killinglandveien 24 4312 SAndnes Telefon: 95 45 35 73
Hovedadresse Killinglandveien 24 4312 Sandnes Telefon: 51336160 - 99015819 Send oss e-post
Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Therese Melbo Torgersen - rektor
Innlogging for ansatte
minadmin.no
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gå til Google Classroom
SFO i november

I november har vi hatt fokus på egenskapen hjelpsomhet på SFO. Hjelpsomhet - det er når vi hjelper andre.

Elevene på SFO har vært flinke til å hjelpe hverandre både i leken og ved i måltider. Vi har hatt samtale med elevene hva de tenker på når de hører ordet hjelpsomhet. De kom med mange flotte eksempler på hva en kan gjøre for å hjelpe andre. Sammen har elevene samlet på hjelpsomhetkort, disse har blitt hengt opp på døren til SFO/1. klasse. I 1. klasse har de hatt fokus på samarbeid. Det ble mange kort på denne døren!

I desember og januar er det egenskapen omsorg som står i fokus. Omsorg - det er når vi viser at vi bryr oss om andre med det vi sier eller gjør. Desember er også måneden for juleaktiviteter og julekos!

Vi ønsker alle en fin førjulstid!

Hilsen alle oss på SFO