Velg seksjon Framside
Telefon: 51789300 Send e-post til oss
Redaktør: Sylvia Gjersdal
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Inkludering, meistring og framtidsretta.
Her kan du finne informasjon som er nyttig for deg som føresett.
I menyen til høgre finn du vekeplanane og informasjon frå trinna, helsesjuepleiar, FAU, Driftsstyre, elevrådet og SFO.  All anna informasjon finn du i menyen til venstre.
Hugs å abonnere på nyheiter ved å trykke "abonner på nyheiter" i menyen til høgre.

Med 21 innslag på 5.-7.trinn og 30 innslag på 1.-4.trinn fekk alle å sjå nokre av dei fantastiske talenta på Kleppe skule.
Då det var så jamne resultat måtte desse finreknast før elevrådsstyre kunne avsløre resultata. Legg det difor og ut her om nokon er spent.
God påskehøgtid til alle og første skuledag etter påskeferien er tysdag 2.april.

Under SFO, og Diverse informasjon kan du nå finne eit dokument med informasjon om SFO på norsk, engelsk, russisk, arabisk og polsk

I samband med gjenoppbyggjing av Markå barnehage er det varsla oppstart reguleringsplan for området ved skulen. Det blir informasjonsmøte i aulaen på Kleppe skule tysdag 16.januar kl. 19.00. Møte er for alle interesserte. FAU og leiinga ved skulen er representert i møte. Meir informasjon om reguleringsplanen finn du i vedlegget.

Skolehelsetjenesten og Kleppe Skule ønsker å starte opp samtalegrupper for elever på 7. trinn som har opplevd samlivsbrudd. Disse barna har ikke nødvendigvis større problemer enn andre barn, men noen har det vanskelig og strever med å bli fortrolig med at foreldrene ikke bor sammen lenger.
Samtalegruppa er tenkt som et forebyggende tiltak, der barna får anledning til å bli kjent med andre barn som opplever eller har opplevd noe av det samme, og hvor de kan fortelle litt om egne erfaringer. Vi vil bruke gjenkjennende historier om samlivsbrudd på ulike måter, og ha dette som utgangspunkt for samtaler i gruppa. Vi vil møtes seks ganger i tillegg til å ha et oppfølgingsmøte etter en stund.

No er det opna opp for bestilling av skulemelk og frukt for skuleåret 2023/2024.

www.skolelyst.no

www.skolefrukt.no

7 + 6 trinn har tilbod om skulekantine. Dei som vel det tilbodet får frukt inkludert i kantinetilbodet og treng ikkje bestilla på skulefrukt.

Då er ein ny sjekk overrekt til TV-aksjonen. Denne gong var det Redd barna sitt arbeid med «La barn leve i fred».
Godt jobba alle saman!
Stas at elevrådsstyret fekk overrekt sjekken føre ein fullstappa aula tidligare i dag.

Velkommen tilbake til ein normal skulekvardag utan kontaktreduserande tiltak!

Elevane teikna og skreiv ALT BLIR BRA - og nå er vi endeleg der!

Det er ikkje lenger begrensningar på antal personar på arrangement, det betyr at klasse- og trinnarrangement i fritida kan arrangerast som før.

Dei grunnleggjande smittevernråda gjeld likevel:

1. Sjuke må vere heime (ved nyoppstått luftvegsymptom må ein vere heime til negativt testresultat Covid 19 føreligg eller ein er symptomfri)
2. Vi har god hand- og hostehygiene

Her finn du informasjon til foreldre om korona på fleire språk og tips til gode lærings- og leikeaktivtetar.

Trykk på les meir for lenker.