Her finn du trinna Framside
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring

"Min skole app" er kanalen skulen bruker til kommunikasjon mellom skule og heim.

For å få varsel på nyheiter på heimesida vår, må du melde deg på som abonnent. Linken "Abonner på nyheiter" finn du nede til høgre.

Skulen har eiga side på Facebook.

Takk for oppmøte på foreldremøte!

Hei til deg som føresett for elev som skal starte på Frøyland ungdomsskule hausten 2024!

Datoar å merke seg for 10. trinn våren 2024:

Time kommune er ein Av og til kommune. Barn og unge skal ha ei trygg og god jul! Julebrev frå Av og til kan du lesa under her eller i vedlegget til høgre.

Julebrev!

Så er denne magiske tida her igjen: jula! Tida då minne blir skapt. Minne som barna vil ha med seg resten av livet. Derfor oppfordrar vi alle vaksne til å tenkje over sin eigen alkoholbruk når de er saman med barn i jula.

Ny opplæringslov vart vedteken 09.06.23 og skal tre i kraft med verknad frå 01.08.24. Ei av lovendringane er at elevane på 8.- 10. trinn sjølve kan velja kva målform dei vil ha som hovudmål.

I vekene som kjem, vil det bli sendt ut SMS til alle foreldre/føresette med invitasjon til å delta i Foreldreundersøkinga. Begge føresette blir invitert til å svare. Elevundersøkinga blir gjennomført på skulen. De finn meir informasjon om både foreldre- og elevundersøkinga i vedlegga til høgre.

Elever som skal starta i 1. trinn får i november brev om kva skule dei høyrer til. Elevar som skal starta i 8. trinn får informasjon om dette i Visma Flyt skule etter 1. oktober.
Det er rettleiande skulekrinsar i Time. Dette medfører at ein kan søkja om anna skule enn nærskulen for elevar som skal starta i 1. trinn og 8. trinn.

Søknadsfrist for dette er 1. desember før komande skuleår. Innvilga vedtak er gjeldande for den tida eleven er elev i barneskulen/ ungdomsskulen.
Søknader som kjem inn etter 1. desember vil berre bli vurderte dersom eleven vil ha rett på plass etter nærskuleprinsippet (oppll. §8.1)

Det er samlet inn kr 28 920,- gjennom skoleløpet som ble gjennomført av elevene på Frøyland ungdomsskule, fredag 20. oktober. Pengene er blitt sendt til  årets TV-aksjon Redd Barna - La barna leve i fred! TUSEN TAKK til alle som sponset elevene, for kakebaking og bidrag til kakebordet og for elevene som gjorde en super innsats!

I dag hadde vi besøk av Askanu Hip Hop. Alle elevene fikk med seg konserten i skolens aula. Det ble en opplevelse med mye energi, der publikum ble engasjert med bevegelser og sang. Appellen gjennom konserten var å ta vare på seg selv, bringe ut kjærlighet, fred og respekt til andre.