1. trinn
Postboks 583 4302 Sandnes
Telefon: 51 97 23 30 Send oss e-post
Redaktør: Gisle Helbæk

Vi minner om at alt fravær skal meldes inn på Transponder meldingsbok (før kl. 07.30)

Iglemyr skole hyller mangfoldet i dag på Verdensdagen for Downs.

Det nærmer seg påskeferie, og da er det tid for vårrydding i skolens rom for gjenglemte klær. Vi ber derfor alle som savner klær, sko og lignende om å ta en titt i rommet for gjenglemte klær. Det som er igjen på rommet torsdag 4. april vil bli fjernet.

FAU inviterer til "Åpent hus" mandag 18. - onsdag 20. mars i skolens mediatek. Bli med!

Velkommen til åpen hall i både Hanahallen og Bogafjellhallen i uke 9. Det blir med masse kjekke aktiviteter. Tilbudet er gratis.

En foreløpig versjon av skoleruta for 2024/2025 er klar. Endelig skolerute for 2024/2025 skal til politisk behandling i kommunestyret i Sandnes 15. april 2024.

Sandnes Røde Kors inviterer barn i alderen 6-13 år til et gratis aktivitetstilbud.