Forside
8. trinn
9. trinn
10. trinn
Timeplaner - alle trinn og klasser
Timeplaner - 2023/2024
Fravær / permisjon
Pålogging - ansatt
Påloggingsside (intern side)
Skolebiblioteket

Skolebiblioteket har både bøker, lydbøker, tegneserier, blader, leksikon, spill og mange datamaskiner.

Vi låner også ut lærebøker.

Åpningstider:

Biblioteket er åpent fra kl.10.25 – 12.55.

Biblioteket ligger ved siden av kantina.

Bøker:

Biblioteket har bøker både på norsk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Du finner skjønnlitteratur og fagbøker om mange emner som dyr, fotball, menneskekroppen, historie, krigen, musikk og språk.

Lydbøker:

Når du hører på lydbok kan du gjøre andre ting samtidig som for eksempel sitte i bil, jogge eller strikke.

Blader og tegneserier:

Her finner du forskjellige blad og tegneserier som for eksempel Pondus, Asterix, Tommy og Tigeren og Nemi. Biblioteket har også mange bøker som er laget som tegneserier.

Prosjekt:

Biblioteket har oppslagsverk og fagbøker om ulike emner for eksempel Michael Jackson eller historien om Sandnes. Hvis klassen arbeider med et prosjekt, er det lurt å komme på biblioteket  for å finne opplysninger!

Spill:

Biblioteket har mange spill. Uno, kortstokk, Scrabble, Ludo, sjakk og flere andre.