Postboks 583 4302 Sandnes
dager
timer
sec
Respektmål for mai og juni

Det er blitt mai, og det betyr nytt respektmål. Respektmålet for mai og juni er: Jeg er stolt av skolen min og tar vare på den. Porsholen skole er en respektskole. Vi arbeider med et nytt mål for hver måned. Respektmålene lar oss fokusere på områder vi har lyst til å bli bedre på, og som er viktige for elevenes trivsel på skolen.  Hver klasse snakker litt om det nye respektmålet.  Elevene og lærerne samtaler sammen om hva en kan gjøre for å nå dette målet. Mange henger opp kriteriene som klassen bestemmer sammen. Disse blir ofte gjentatt i løpet av måneden, og det blir pratet om hvorvidt målet er nådd.