Klasser og avdelinger FAU og SAU
Sam Eydes Gate 163 3660 Rjukan
Telefon: 35082770 Send oss e-post
Redaktør: Jorunn Øverland
Det er 13 dokumenter i arkivet.

Trenger du/dere økonomisk hjelp slik at barnet kan delta på fritidsaktivitet? Barn fra 6år kan få dekket inntil 3000kr i året til kontigenter, aktiviteter og utstyr som er en del av den organiserte fritidsaktiviteten.
Les mer her om hva som kreves av foreldre for å søke og hvem som hjelper deg å søke.

Kontigentkassa - mer info

Vi markerer refleksdagen torsdag 17.10. Målet med markeringen er at alle elevene våre bruker refleks og er synlige i trafikken slik at de ikke havner i en ulykke.
Er du blant de som glemmer refleksen når det blir høst? Invester 5 minutter! Fest refleks på jakke, bag, skolesekk og lua. Det er en smart investering av tid!

FAU vil torsdag denne uken sjekke at alle elevene har refleks når de ankommer skolen.
Har du glemt refleks, kan du få en ny fra representanter fra FAU torsdag morgen.
Skolen og FAU oppfordrer alle til å bruke refleks nå i mørketiden.

Minner om FAU-møte 13.11.17, kl. 18:00 på møterommet.

Referat fra forrige møte kan leses her!

Det er svært ønskelig at RBS´ FAU kommer med høringssvar til fristen 9. desember