Velg seksjon Bildegalleri
Røsvikveien 1522 8220 Røsvik
Telefon: 75685000 mobil:46831186 Faks: - Send oss e-post
Redaktør: Trude Cecilie Gleinsvåg
Her vil dere finne bilder fra skolehverdagen vår.
Onsdag 21. aug var det endelig klart for årets etterlengtede tur med ungdomsskolen. I år gikk turen med båt til Vassvika, før vi gikk inn i nasjonalparken og slo leir ved Tindvatnet som ligger rett under majestetiske Korsviktinden med sine 1107 stupbratte høydemeter.

Alle Sørfoldskolene hadde i dag felles aktivitetsdag i Sulitjelma Fjellandsby i Daja. Det var en flott dag!

Årets høsttradisjon regnet bort og ungdomsskolen måtte utsette overnattingsturen til Sjunkhatten nasjonalpark. I første skoleuka ble det gjennomført en dagstur mot Knubben.

Dette er en bildeserie fra 1.-2.klasses tur til Marine Harvest, onsdag i uke 38.

Småtrinnet har utegym for tiden og i den anledning har de begynt å arbeide med friidrett.

Bilder fra dag 2. Nasjonalparksenteret i Nordland.

Bildeserie 2, Saltfjellet og Nasjonalparksenteret

3.-4.klasse lagde flott pynt til 17.mai.

Her kommer det litt bilder fra juleavslutningen

4. og 3. trinn var på bærtur og plukket bær.

3. og 4. trinn lagde mat.

3. og 4. klasse har arbeidet med geometriske former, dybde og perspektiv.

1. og 2.trinn besøkte 26.august 2014 matfiskanlegget til Marine Harvest som ligger i Jektvika ved Styrkesnes.

Julian driver med så mangt.

Bilder fra kronprinsparets besøk i Sørfold.