Velg seksjon Skoleåret 2009/2010
Telefon: 75685000 mobil:46831186 Faks: - Send oss e-post
Redaktør: Trude Cecilie Gleinsvåg
Her vil du finne artikler fra skoleåret 2009/2010
Lørdag ble Sjunkhatten nasjonalpark åpnet. Den offisielle åpningen foregikk i Valnesfjord kl 14.00, og så ble åpningen markert også her i Røsvik senere på ettermiddagen. Det ble et fantastisk flott arrangement, og Røsvik skole er stolt av å ha bidratt med utstillinger,salgsboder og sang.

Småtrinnet var på besøk i Røsvik kirke fredag 4.juni 2010. Mariann Strømdal og Jan Wik hadde omvisning i kirken.

Ungdomsskolen i Røsvik og 9.klasse fra Kyrkholmsskolan i Arjeplog har vært 3 dager på kystcamp på Rørstad.

Redningsselskapet og IF arrangerte en landsdekkende skolekonkurranse om sjøvett i april 2010. 1.klasse ved skolen vår deltok og vant et klassesett med redningsvester til skolen.

Tirsdag 10.november fikk 1.klasse være med 8.og 9.klasse på skolekjøkkenet og bake småkaker.

Rørstad tur for barneskolen, 4.sept 2009

Velkommen til den nye publiseringsløsningen til MinBarnehage.no. Nettsiden er full av ulik funksjonalitet og er laget i et helt nytt topp moderne design. I tillegg er nettsiden responsiv, noe som betyr at det fungerer like greit å både lese og administrere siden via laptop, nettbrett og mobil.  Det er viktig at nettsiden er oppdatert slik at den blir interessant for leserne, vi har derfor prøvd å gjøre det enkelt for deg å administrere den. Håper du liker den nye nettsiden til MinBarnehage.no.

Kontakt oss gjerne på support@nyweb.no/ 51 20 78 88 dersom du har spørsmål.