Gamle Asheimvei 9 4318 Sandnes
Telefon: 51 33 61 00 (07.45-15.15) Send oss e-post
Sandved skole er verdens første -, og eneste "Se Opp"-skole. Les mer om hva det betyr her.

FAU og skolen inviterer til foreldremøte onsdag 13. mars. Tematikken denne kvelden er vår rolle som Se Opp-foreldre, og vi er så heldige å ha Venke Knutson med oss som foredragsholder. Møtet blir todelt for å kunne jobbe med temaet på både trinn -og klassenivå. Vi starter med å møtes trinnvis i "Trappa" (skolens aula), og fortsetter deretter arbeidet i klasserommene.

Da det ikke er plass til hele skolen samtidig i Trappa, må kvelden deles i tre etapper:

1. - og 2. trinn: 17:15-19:00
3. -, 4 - og 5. trinn: 18:00- 19:45
6. - og 7. trinn: 18:45-20:30

Vi gleder oss til en engasjerende og lærerik kveld, og håper at flest mulig har anledning til å delta.

Med vennlig hilsen FAU, Sandved

Av ulike årsaker har vi valgt å gå tilbake til gammel hjemmeside. Det er nå denne siden som er Sandved skoles offisielle hjemmeside.

Dere kan igjen abonnere på nyheter. Det gjøres ved å klikke i lenkene nederst til høyre på forsiden.