Velg seksjon 1.Trinn Stangeland
Logg inn
For ansatte
Ansatte epost

Tusen takk til alle som var med på Hei-avslutning i gymsalen i formiddag. Vi kunne overrekke sjekken med 200 000 kroner til Stine fra HEI verden.

På samlingene spilte korpset i starten og som avslutning, og 4. trinn var supre forsangere på alle tre samlingene. 5 kjempeflinke elever fra trinnet var konferansierer. De oppsummerte litt av det flotte arbeidet vi har gjort på skolen vår for Hei-verden de 50 årene vi har støttet prosjektene deres, og de leda oss trygt gjennom det 25 minutt lange programmet.

Tusen takk til alle som var med å bidro til at årets åpen dag ble en suksess. Det var stor aktivitet på hele skolen. Kaféene solgte godt, og det var masse folk både på Bingoene, ballkast, i spøkelsesløypa, ved lykkehjulet og i alle rom der det ble solgt flotte elevprodukt. Lynlotteriet solgte også godt.

Torsdag 7.september var turdag for alle på Stangeland skole.

Torsdag 31.august stod Yatzy på dagsplanen.

Fredag 18.august var 1. og 5.klasse samlet til lesestund. Fadderne på 5.trinn hadde øvd på å lese ei selvvalgt bok for fadderbarnet sitt.