Velg seksjon Forside
Haneholmveien 170 3230 SANDEFJORD Vis på kart
Telefon: 33 41 73 40 Send oss e-post
Redaktør: Gunnar Straand

Alle virksomheter i Sandefjord kommune skal fra nå av bruke kommunal hjemmeside. Her vil du finne skolerute, start og sluttider, kontaktinformasjon og litt nytt fra skolen.

På ny hjemmeside vil du fortsatt finne noe aktualitetsstoff fra skolen. Kontaktinformasjon til alle ansatte og fagstoff via Foreldrepulsen vil ikke være tilgjengelig.

Dette sier de nye bibliotekassistentene som skal være servicemedarbeidere på skolebiblioteket i 2023-2024.
Elevene har søkt på disse stillingene og blitt plukket ut av lærerne Anne og Linda. Her har vi alle sammen samlet for å skolere seg til møte med elever og lærere.

TAKK for 7 år til 7.trinn

TAKK til alle elever for et nytt begivenhetsrikt år med mye moro, noe slit og god læring.

TAKK til foreldre som heier på barna sine og Store Bergan skole

TAKK for alle bidrag, store og små, dere foreldre har bidratt med.

Endelig har skolen fått på plass nye sykkelstativer nord øst for skolen. Skolen har også fått flere nye stativer ved kunstgressbanen. Skolegården forventes feies i uke 16.

Med over 200 tilhørere imponerte Matteo i 7b stort i årets Talentiade. Han var en verdig vinner, selv om konkurransen var skarp.

Det var frivillige fra 4. tom. 7.trinn som tirsdag 7.mars viste fra sine store talenter.

For et vennlig ord, smil eller klem serverte Line og SFO epler til alle solskinnsbarna som kom til henne mandag morgen. En hyggelig velkomst som satt preg på en flott vårdag. Tusen takk.

Da er vi igjen klare for utviklingssamtaler. Lytt på navnet. Det heter utvikling...... Da er det viktig at det er en god samtale mellom tre parter; lærer, elev og foresatt. Elevens stemme og hva eleven sier om egen læring og trivsel er avgjørende.

Fredag 17.november overrasket FAU elever som gikk eller syklet til skolen med musikk, varm saft og kjeks. Et hyggelig tiltak elevene satt pris på.

11.november danset elevene på Store Bergan skole til ære for sola og BliMe dagen 2022. De store passet på de små og alle deltok. Slikt skaper samhold og glede.