Val av side Framside
Besøksadresse: Svilandsveien 211, 4337 Sandnes Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes Vis på kart
Telefon: SFO: 954 50 036 Send e-post til oss
Redaktør: Tore Lunde
Calendar
Title and navigation
<<<april 2024><<
april 2024
mtotfls
01020304050607
29300102030405
Kva er Teknolab?

På Hana skule har dei dette skuleåret starta opp igjen med Teknolab, og dei kunne tenkt seg fleire deltakare neste skuleår. Har nokon av dykk interesse for slikt, så ta en titt på denne infoen frå Teknolab Hana skule.

Teknolab på Hana skule - status juni 2016

Teknolab blei starta igjen på Hana skule 31. mars 2016. Dei har hatt 9 koselige kveldar i klasserommet ved siden av Aulaen. 13 elever har deltatt på Teknolab, og tilbakemeldingane frå elevane er positive.

Nokon uttalar frå elevene: «Me kan bygge med venner.» «Me kan bygge så mange Lego-modeller som me vil.» «Se, modellen gjer det som eg programmerte.»

Elevane har bygga fritt, har bygga etter teikning, og har bygga modellar som dei sjølv har programmert for å gjera oppgåver. Det er utrolig kjekt å sjå ansiktsuttrykka på elevane når dei får det til. Det er også kjekt å sjå når dei lærer frå sine feil.

Det er 3 føresette som har vært med på Teknolab-kveldane, og dei har også lært mye.

Dei ynskjer å fortsetta med Teknolab i skuleåret 2016/2017, og dei har ein ambisjon om at Teknolab blir eit varig tilbod til elevane på Hana skole. Dei sjår for seg at elever frå andre skuler i området også kan delta, f.eks. Sviland, Aspervika og Øygard, og dei har vært i kontakt med representantar frå disse skolane for å undersøke samarbeidsmogeligheiter.

Utfordringa dei har nå, er den same utfordringa som tok livet av Teknolab fyrste gong den blei etablert; foreldreengasjement. Dei trong fleire føresette som kan bli med elevane for å hjelpa til på torsdagskveldar. I utgangspunktet er det hjelp til modellbygging og hjelp til rydding som trengs. Det blir også mogleg for føresette å lære programmering, men dette er ikkje ein føresetnad for å bli med.

Dei ynskjer tilbakemelding frå føresette av elever som er interesserte i Teknolab, og som er villig til å bidra kl. 1800-2000 på torsdagar i skuleåret 2016/2017. Det er ikkje snakk om kvar torsdag, men man må rekne med omtrent annan kvar torsdag for at kabelen går opp. Dess fleire som er med, jo mindre belastning blir det for alle.

Ta kontakt med Graeme Dick (92406767), Tore Tonning (97542322) eller Hans Inge Olsen (41531504) om dykk er interessert.

Hva er TeknoLab?

Aktiv læring står som den grunnleggende tanken bak prosjektet. En TeknoLab består derfor av undervisningsutstyr som gjør at elevene kan prøve ut prinsipper og ideer innen teknologi, matematikk, mekanikk, design, data og elektronikk osv. Eleven skal være i sentrum for læringsprosessen, og ikke passiv deltaker slik undervisningen i norsk skole tradisjonelt har vært lagt opp.

TeknoLab skal gi økt grad av såkalt individuelt tilpasset undervisning, som kanskje er den utfordringen som flest skoler i dag sliter med å innfri. Hver enkelt elev skal inspireres til å utforske problemstillinger innenfor realfag og teknologi, ut fra sine egne ressurser og kunnskap. Med en TeknoLab på skolen får lærerne og elevene tilgang til hjelpemidler som muliggjør en slik aktiv læringsprosess.

Målsetningen er:

«Istedenfor å gi dem enda et svar å huske, gi dem heller et problem å løse!»

Informasjon om Teknolab  - http://www.teknolabskole.no/hva-er-teknolab/