Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Velkommen til nytt skoleår

Til elever og foresatte

Velkommen tilbake til et nytt skoleår.

Mandag 21. august er første skoledag. Ta med ransel, matpakke og drikke. Første skoledag er vanlig skoledag hvor alle elever slutter kl. 13.30.

Elevene på 2. - 7. trinn møter i skolegården kl. 08.30. Der blir de tatt i mot av kontaktlærerne.

Elevene på 1. trinn møter i skolegården kl. 09.00. Det er ingen morgen SFO for elevene på 1. trinn denne dagen. Kontaktlærerne og rektor møter elevene. Vi roper opp elevene i hver gruppe. Deretter går gruppene til sine klasserom. Når elevene går til klasserommene håper vi foresatte har anledning til å være med på et kort informasjonsmøte i gymsalen, ca kl. 09.30 - 10.00.

Hilsen Anita Legland - rektor

Velkommen