Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Ny innsamlingsrekord!

I år har Tjensvoll skole satt ny rekord under Åpen dag og årets fruktkurvaksjon.

Resultatet av årets innsamlingsaksjon er nå klart: 131099 kr.

Tusen takk til alle elever og lærere som har stått på før og under Åpen dag. I år som tidligere år ble det laget mange kreative fruktkurver, solgt mange lodd og innsatsen var også stor under Åpen dag med forskjellige oppgaver.

Takk også til FAU og alle foreldre for alt arbeid som ble lagt ned i forkant og under Åpen dag. Uten all den gode hjelpen og støtten hadde ikke Åpen dag blitt så bra.

Trekningen av de flotte fruktkurvene foregikk i gymsalen torsdag 23. november hvor hele skolen var samlet. Med en spent forsamling tilstede ble vinnerne trukket av elevrådslederne.

Pengen går i år til Hei Verden sitt prosjekt i Zambia.  Med disse pengene kan Hei Verden utdanne flere lærere, skaffe utstyr som tavler og lærebøker og legge til rette for at barn med funksjonshemninger skal få gå på skole.

Main Image
Bilde 1 av 9