Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
17.mai og prøvemasjering

Det er snart 17.mai og vi gleder oss til å feire Norge sin bursdag. På selve 17.mai skal Tjensvoll skole gå som en av de første skolene i toget fordi vi feirer 160 år. Vi ønsker i den forbindelse å vise litt igjen i toget. Vi oppfordrer alle elevene til å ha blomster eller bjørkeris i flagget eller en blomsterkrans på hodet.

For å klare å gå fint i toget på selveste 17.mai, har vi prøvemasjering på skolen fredag 13.mai. Vi går fra skolen kl 10.00. Vi går ned til Mosvangen sykehjem. Der stopper vi opp og synger et par sanger for de, før vi går tilbake til skolen. Korpset vil være med oss på prøvemasjeringen. Vi øver også på å synge 17.mai-sangene inne i gymsalen kl 08.45 den dagen.

Husk flagg denne dagen.

Det vil bli lagt ut en egen artikkel med hvor og når vi skal møtes selve 17.mai, samt togruten.

Ønsker alle en flott 17.mai :-)