Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Bli med på Sommerles!

Sommerles har kommet til Stavanger! Mandag fikk alle elever med seg skrivet om Sommerles i ranselpost. Fra 1. juni til 31. august kan nemlig alle fra 1. til 7. klasse  delta på en nettbasert lesekampanje sammen med barn fra nesten 200 andre kommuner.

Kommunene som har vært med på Sommerles siden starten i 2012 melder om at elevene som har deltatt ikke bare har vedlikeholdt sine leseferdigheter, men de har styrket dem i løpet av en lang sommerferie. Og Sommerles er for alle, fra nybegynnere til superlesere. Det er kjekkest å bli med fra starten av, så registrering fra 1. juni anbefales.

wwww.sommerles.no