Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
HeiVerdenkvelden, for en kveld!!!

Mye folk og god stemning på årets Heiverdenaksjon på Trones skole. Guttene på bildet takker for innsatsen.

Det var mye liv og røre, i gymsalen på sør, inne på skolen og på uteplassen foran skolen. På Barnas loppemarked var det mange som gjorde et kupp, både bøker, DVDer og kosedyr forsvant. I kafeene forsvant også all den gode maten og kaffien som foreldre/foresatte hadde kommet med. Inne var det full aktivitet, salg av ting som elever hadde laget, artikler fra HeiVerden, popcorn og ikke minst loddsalg.

Kjekt i år at det var flere aktiviteter ute, flott å se kreative og flinke 7.klassinger. De var det mange av, også inne.

Alle gjorde en dugnad for barn i Zambia, med pengene som samles inn får flere barn i Zambia anledning til å gå på skole!

Takk til alle.