Velg seksjon Framside
Vinjar Skule 4237 Suldalsosen
Telefon: Hege Hiim Steine 92284585 Send e-post til oss
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Besøk hjå Suldal kommune.

Sidan me har om "Kommunen" i samfunnsfag nå, hadde me lyst å besøkja kommuneadministrasjonen vår.  Me hadde avtale med ordførar Gerd Helen Bø om å komma på besøk i dag. Det passa fint å følgja "badebussen" opp og ned i dag.  Gerd Helen stod og venta på oss i resepsjonen og me fekk omvisning på huset.  Me snakka med Kari Vaage Gjuvsland som hadde jobba på Vinjar skule før, og me var innom fleire kontor før me tok plass i kommunestyresalen :)  Der fekk elevane vera ordførar, varaordførar og kommunestyremedlemmer! Elevane hadde mange spørsmål til ordføraren, og me hadde og med oss tegningar over forslag til nye kommunevåpen! :)

Besøk hjå ordføraren i dag! Kjekt å få sjå og høyra litt om kva dei gjer på kommunehuset! Takk for at ordføraren tok seg tid til oss, og takk for frukt, sjokolade, refleks og kulepenn! Kjekt besøk:)
Main Image
Bilete 1 av 22