Velg seksjon Klasse 2 a
Postadresse Postboks 8069 4068 Stavanger
Hovedadresse Sandeidgata 25 4012 Stavanger Telefon: 51507200/ 92446301 Send oss e-post
Redaktør: Camilla Tanem-Hanevik
Logg på som foresatt
Logg på som foresatte

Idrettsrådet fortsetter med det årlige arrangementet 1000TAKK og har fått støtte fra Stavanger Kommune, gjennom Barnas Sommer, til å skape idrettsglede i sommer!

Join for fun, exciting and diverse sporting summer.

Idrettsrådet i Stavanger-1000TAKK

FLAM og KIA inviterer barnefamilier til kino.  Dato: 02.04.24 Film : DE RASKe OG DE RÅ Søknadsfrist: 21.03.24 Link til gratis billetter - Søknadskjema  👇

Søknadskjema gratis kinobilletter

Tid for 2. klasse vaksine.

Vaksinen blir gitt på torsdag den 23. november ca. kl. 08:30

Årets skoletur ble en våt og vindfull opplevelse, men absolutt en suksess med blide unger og mye mestring.

Hjertelig velkommen til nytt skoleår på Storhaug skole.

Her kommer litt nyttig info til alle som har, og vil bli valgt inn som klassekontakter og FAU.

Denne uken er det foreldremøter på gang og FAU representanter skal velges for de ulike klassene.

Årets første FAU møte er tirsdag 5. september kl. 17:30 i personalrommet på skolen.

Fra og med onsdag denne uken får alle elever ved Storhaug skole tilbud om frokost på skolen!

Under ser dere start og slutt-tider for alle trinn på skolen:

Torsdag braker det løs og skoleåret 2023/2024 starter for alle elever ved Storhaug skole.

Vi gleder oss til et lærerikt og spennende år sammen med dere. Vi møtes torsdag kl. 08.15 i skolegården, ved hovedinngangen.
Hilsen oss på 2. trinn, Pala, Tine, Marianne, Joakim, Margrete, Siri, Renate og Gunn😎