Velg seksjon SFO
Postadresse Postboks 8069 4068 Stavanger
Hovedadresse Sandeidgata 25 4012 Stavanger Telefon: 51507200/ 92446301 Send oss e-post
Redaktør: Camilla Tanem-Hanevik

Fra og med 1.juni 2023 skal all kommunikasjon foregå via Vigilo.

Melding om fravær eller endring i hjem sendingstider må sendes via Vigilo innen kl. 12.00 samme dag.

I nødstilfeller kan en henvende seg til skolen etter kl. 12.00 på

telefon                                         51 50 72 00

SFO SINE ÅPNINGSTIDER

God morgen SFO 7.30-8.00

SFO fra undervisnings slutt til 16.30

Det nærmer seg vinterferie (uke 9), og i den forbindelse trenger vi tilbakemelding på om ditt barn skal benytte sin SFO plass.

Alle vil i løpet av dagen få melding fra vigilo.

Du melder barnet til ferie via vigilo, og du må logge deg inn i foreldreportalen for å finne påmeldingen.

påmelding til vinterferien 2024

Frist for påmelding er søndag 4. februar. Program for vinterferien kommer når vi har oversikt over påmeldte barn.

Tusen takk for en flott ettermiddag og for alle bidrag, også spiselige, som kom inn i form av støtte til Hei Verden!

"Hei Verden"  har fått inn kr. 23157,- fra FN-festen til Storhaug SFO - fantastisk!!

En stor takk til dere alle bidragsytere!

I behandling av handlings- og økonomiplan for 2023-2026, vedtok kommunestyret prisøkning for plass i SFO for skoleåret 2023/2024.
Prisendringen er med på faktura for november, 100 % plass økes med kr 99 og 60 % plass med kr 70 For 100 % plass 2. trinn er økningen kr 40

Hei

Påmelding til høstferien i uke 41 er nå tilgjengelig i vigil

påmelding høstferien

Minner om at alle må gi tilbakemelding. Både de som skal komme og de som tar seg fri.

De med 60% plass kan kun velge sine faste dager.

Alle barn må være på SFO innen kl. 0900 i høstferien. SFO serverer frokost og lunsj.

Fra og med onsdag denne uken får alle elever ved Storhaug skole tilbud om frokost på skolen!

Torsdag braker det løs og skoleåret 2023/2024 starter for alle elever ved Storhaug skole.

Velkommen tilbake til SFO etter sommeren. Det kommer en litt mer utfyllende artikler om oppstarten vår etter hvert, men først, et tips i forhold til VIGILO.

Det er flere som melder til oss at vigilo appen ikke virker. Prøv å slette den og laste den inn på nytt. Dette har vist seg å hjelpe for flere. Dersom du fremdeles har problemer, så kom til oss, så kan vi finne ut av det sammen.

Nå er det sendt ut forslag til oppmøte tidspunkt for alle nye på høstens 1. trinn. Dersom noen ikke har mottatt på SMS, ta kontakt med SFO-leder før 1.juli.

De voksne på 1.trinn er Brit, Karoline, Anne og Rebekka

Huskeliste til deg som kommer for første gang:

-1.trinn er i kjelleren i hovedbygg

-Ta med ekstratøy, innesko og vannflaske

-Du trenger ikke ta med mat. Vi serverer lunsj på SFO ca. 12.00 hver dag (og frokost kl. 0900 for de som ikke rakk spise hjemme)

-Etter første dag, bestemmer du selv når dere skal komme, men ikke senere enn 9.00 hver dag.

-HUSK SFO er STENGT onsdag 16. august p.g.a. planleggingsdag for personalet.

VI ØNSKER DERE EN FIN SOMMERFERIE OG HJERTELIG VELKOMMEN I AUGUST

Etter litt startproblemer med kommunikasjonsdelen i Vigilo (ikke fra vår side), prøver vi igjen.

FRA OG MED I DAG MANDAG 5.JUNI ER KOMMUNIKASJONSDELEN FOR VIGILO ÅPEN FOR BRUK.

HUSK at alle meldinger (fra imorgen) må komme via Vigilo innen kl. 12.00 hver dag.

Minner om at SFO er stengt fredag 19.mai. p.g.a. planleggingsdag for personalet