Velg seksjon Skolestarter
Postadresse Postboks 8069 4068 Stavanger
Hovedadresse Sandeidgata 25 4012 Stavanger Telefon: 51507200/ 92446301 Send oss e-post
Redaktør: Camilla Tanem-Hanevik
Logg på som foresatt
Logg på som foresatte
Pas Pålogging Pilotering Lesing
Pilotering Lesing

Gratis leir på Utsyn på Finnøy i juni og Boretunet på Jæren i august. Første man til mølla - søk/send en mail innen 15.mai. De som får plass blir kontaktet.

Fra og med onsdag denne uken får alle elever ved Storhaug skole tilbud om frokost på skolen!

Torsdag braker det løs og skoleåret 2023/2024 starter for alle elever ved Storhaug skole.

Vedtak skoleplass for 1.trinns elever som starter høst 2023 ble sendt ut 30.januar. Disse er sendt i elevens navn og pr. post.  Det er derfor lurt å merke postkassen med barnets navn. Vi håper alle som skal ha vedtak snart får disse.

Neste års 1.trinns foresatte har nå fått tilsendt brev fra skolen som informerer om hvilken skolen din elev tilhører. Har dere ikke mottatt brev, vennligst ring skolen 51507200 eller mail til storhaug.skole@stavanger.kommune.no

Ønsker dere å søke barnet deres på en annen skole enn denne, fyller dere ut "skjema for skolebytte".

Skjema for søknad om skolebytte finnes her:  Skjema Stavanger kommune skolebytte

Skolebytteskjemaet ligger nederst under overskriften «Skole og utdanning», skjemaet heter «Søknad om skolebytte».

Rektor på den aktuelle skolen behandler søknaden.
Det ligger også info og lenke på internettsidene her: Informasjon til nye elever i Stavangerskolen