Meny
Velg seksjon Forside
Vedlegg
John Allansgate 2 6509 Kristiansund
Telefon: 71 57 55 50 Send oss e-post
Redaktør: Elin L. Lyngstad
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<april 2024><<
april 2024
mtotfls
25262728293031
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405
Pedagogisk plattform

Skolen følger en pedagogisk plattform. (Denne ble fornyet skoleåret 20021/2022)

Plattformen er i tråd med revidert læreplan og opprettelse av skolens elevhelseteam og trivselsteam.

Skolens mål er at hver elev skal utvikle en god elevhelse hvor de vokser, utvikler seg, og oppnår faglig framgang i et trygt og godt læringsmiljø. Skolens visjon TRIVSEL, KUNNSKAP OG MANGFOLD I SENTRUM, gir retning for våre planer og systematiske utviklingsarbeid. 

 

Trivsel - alle elever skal trives!

  • Alle elever skal oppleve glede og trivsel på skolen
  • Alle elever skal ha trygge relasjoner til voksne på skolen
  • Alle elever skal oppleve samhold og tilhørighet. 
  • Alle elever skal få rom til å utvikle livsmestring, følelser og vennskap, som vil bedra til en god elevhelse. 

 

Kunnskap - Alle elever skal få mulighet til læring og utvikling

  • Alle elever skal ha tilpasset opplæring, og få tilbakemeldinger som gir positiv og faglig framgang. 
  • Alle elever skal få støtte av lærerne til å utvikle grunnleggende ferdigheter, og handle etisk og miljøbevisst.
  • Alle elever skal få oppleve å jobbe tverrfaglig, og å samarbeide med andre.
  • Skole og hjem samarbeider om forbedre elevens læringsutbytte. 

 

Mangfold - Alle elever skal ha et trygt skolemiljø, hvor de er inkludert og like mye verd!

  • Alle elever skal oppleve å utvikle sin identitet i et mangfoldig felleskap. 
  • Alle elever skal respektere hverandre, uten å oppleve diskriminering. 
  • Alle elever skal bli inkludert i egen skolehverdag, og ha reell elevmedvirkning. 

 

Et bilde av den pedagogiske plattformen ligger som vedlegg.