1. trinn
Buggelandskogen 5 4324 Sandnes
Telefon: 51336510 Send oss e-post
Redaktør: Janicke Søfteland
Lag og foreninger i bydelen
Bogafjell skolekorps
Bogafjell idrettslag
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
LESEPROSJEKT PÅ 2. TRINN

Vi har hatt et kjempekjekt leseprosjekt på 2. trinn! Her kan dere se noen få bilder fra disse ukene.

Elevene har til sammen lest mange tusen sider, de har skrevet bokomtaler til hver bok, registrert antall leste sider både på veggen og på cb og kost seg på puter og tepper, i kriker og kroker. Supermotiverte elever har gjort dette leseprosjektet til en glede! Vi håper dere foreldre/foresatte benytter sjansen og "rir videre på denne bølgen" av leseglede! Registrer eleven på www.sommerles.no, gå på biblioteket og lån bøker og ta bøker med på ferie! Elevene på 2. trinn har mange ideer om lesesituasjoner. Man kan for eksempel lese på stranda, i hengekøya, på bassengkanten, eller i teltet! Riktig god SOMMERLESING!
Main Image

Bilde 1 av 20