Meny
KLASSER Skolemiljøutvalget
SFO
Klasse 1
Klasse 2
Klasse 3
Klasse 4
Klasse 5
Klasse 6
Klasse 7
Besøksadresse Skipsbyggergata 19 A 4077 Hundvåg Telefon: 51913770 Send oss e-post
Postadresse Postboks 8069, Forus 4068 STAVANGER
Rektor: Nina Elise Grødem
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<desember 2023><<
desember 2023
mtotfls
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Innlogging på nettside for ansatte
minadmin.no
Hele skolens område skal være trygt å ferdes i for alle barn på Buøy skole, til enhver tid. Derfor setter vi inn et støt for å sikre at hele skolens område blir bilfrie soner, det vi kaller hjertesoner. Det betyr at barn som blir kjørt til skolen skal settes av på dedikerte steder som er utenfor skolens areal. 
På tross av at det finnes såkalte ‘hjertesoner’ på skolen, ser vi at mange fremdeles kjører opp på skolens område for å slippe av barna sine om morgenen. Dette skaper trafikksituasjoner som kan være farlige for barna som er på vei til skolen.
Skolen og FAU ber om at ALLE respekterer hjertesone-regelen og benytter avsettingsplass som er skiltet ved Rosenberg/Clipperveien. Det ligger på andre siden av gata for innkjørselen til skolen. Barna kan benytte undergangen for å komme seg til skolen derfra.
I en tid fremover vil vi kjøre en HJERTESONE-KAMPANJE hvor det vil være vakter plassert ved skolens innkjørsel ved Clipperveien for å unngå trafikken i skolens område og for å vise vei til området barna kan settes av på.
Vi takker på forhånd for samarbeidet! Dette gjelder alle våre barns sikkerhet.
Skiltet "Hjertesone" som er plassert ved skolens område forteller at vi er en "hjertesone-skole", og at man IKKE skal kjøre inn til skolen for å sette av barna. 

På denne siden finner du referat fra de siste møtene i skolemiljøutvalget ved skolen.

Se på høyre side her, under referater.