PALS står for positiv åtferd, støttande læringsmiljø og samhandling. Målet med PALS er å utvikle ein positiv skulekultur. Det vil seie at ein styrker elevane sin skulefagelge- og sosiale kompetanse og førebyggjer og avhjelper problemåtferd gjennom proaktive tilnærmingar. Å vere proaktiv betyr at ein er i forkant.
Det er eit mål at dei vaksne i størst mogleg grad signaliserer dei same forventningane, og set inn dei same konsekvensane. Vidare er det viktig at dei vaksne prioriterer og legg til rette for positiv involvering.
GRUNNMUREN I PALS ER
RELASJONSBYGGING. EIT HOVUDELEMENT ER Å HA FOKUS PÅ DET ELEVANE GJER SOM ER BRA
OG OPPMUNTRE DEI TIL Å HALDE FRAM MED DET
Dette får vi til ved å:
Gi GODE BESKJEDAROPPMUNTRE, ANERKJENNE OG INVOLVERE OSS POSITIVTÅ SIGNALISERE TYDELEGE FORVENTNINGAR TIL ELEVANE SI ÅTFERD
Det er utarbeidd forventningar på områda vis ansvar, vis omsorg og vis respekt, desse er synleggjorde ved hjelp av plakatar på dei ulike arenaene.
I PALS teamet er:
- Ingebjørg Dyrland (leiar)
- Gitte Haugen
- Martin Dale
- Siv Jeiskelid
Du kan lese meir om PALS på
NUBU si side.