Artikkel
Redaktør: Åse Sandvoll Melkild
For ansatte
Pålogging
Da er det klart til foreldremøter

Da er vi klare, og dere alle skal ha fått innkalling til foreldremøte via Transponder. Se ellers vedlagte informasjonsskriv fra Dembra - skolens samarbeidspartner i arbeid med å forebygge utenforskap, fordommer, rasisme og andre former for gruppefiendtlighet. Det vil komme nærmere informasjon fra Dembra i møtet.

Vedlagt er også innkallingen fra rektor.

Det arrangeres tre møtekvelder nå i høst, en for 5, 6. og 7. trinn, en kveld for 3. og 4. trinn, samt ett møte for 1. og 2. trinn. Det vil bli 30 minutters felles del i gymsalen på starten av alle tre kveldene, mens resten av foreldremøtet vil bli gjennomført klassevis i form av dialogkafe' på klasserommene. Tema her er elevenes læringsmiljø. Foresatte med flere barn på skolen trenger bare å være med på en felles del – så slipper dere mye repetisjon av informasjon.

Tirsdag 6/9

5, 6, og 7. trinn