Forside
Telefon: 51670369 Send oss e-post
Redaktør: Arne Raunholm
SOMMERFERIEN 2018

I uke 26 er det vanlig opplegg med 1 matpakke og 1 varmt måltid hver dag på SFO.

Fra oppstarten 30. juli må alle barna ha med matpakke for 2 måltider.

Fra 20. august blir det som vanlig 4 smøremåltider og buffet hver uke (varierer på dagene). Kommer med mer informasjon i årsplanen, som blir sendt ut i sommerferien.   Vi går opp til Kongeparken tirsdag 26.06.17.

Alle må være på SFO til kl. 09.00. Pga. bemanningen på SFO kan vi ikke ta med flere barn til Kongeparken enn de som allerede er påmeldt på sommerferieskjema denne dagen.

Vi tar bussen opp og går ned igjen. Er tilbake på skolen kl. 15.30. PS. Værforbehold.

Husk badetøy/håndkle, så bruker vi vannsprederen.

Alle må ha passende klær med uansett hvordan været blir – vi er ute hver eneste dag.

Kan alle ta med seg en sekk + flaske m/kork? Barna kan ha med seg sykkel, rulleskøyter og sparkesykkel hver dag i skolens sommerferie.

Husk hjelm og beskyttelse.

Vi tar ting på sparket – ser hvordan været blir.

Men det blir tur i nærområdet, Hallen, vannsprederen, DVD, med mer.

Minner om at barna må være på SFO før kl. 10.00 – ellers kan de komme til stengt dør. (Kjernetid fra kl. 10.00 – 14.00).

Hvis det skjer endringer på oppholdet til barnet/barna - gi oss beskjed på tlf. 480 10 436/51 62 92 50.

Sommerhilsen fra oss på SFO

SOMMERFERIEN 2018

Fra oppstarten 30. juli må alle barna ha med matpakke for 2 måltider.

Kommer med mer informasjon i årsplanen, som blir sendt ut i sommerferien.

Vi går opp til Kongeparken tirsdag 26.06.17. Alle må være på SFO til kl. 09.00.

Vi tar bussen opp og går ned igjen. Er tilbake på skolen kl. 15.30.

PS. Værforbehold.

Husk badetøy/håndkle, så bruker vi vannsprederen.

Husk hjelm og beskyttelse.

Vi tar ting på sparket – ser hvordan været blir.

Men det blir tur i nærområdet, Hallen, vannsprederen, DVD, med mer.

Sommerhilsen fra oss på SFO