Velg trinn eller SFO Framside
Gult nivå og testing av alle!

Me startar opp på gult nivå etter nyttår!

Det førar til at kvardagen vil bli som dei siste to vekene før jul.
Kommuneoverlegen anbefaler at alle elevar og tilsette testar seg med hurtigtest på morgonen fyrste dag dei møter på skulen etter nyttår. Dei som har gjennomgått covid-19 dei siste 3 månader, og dei som har fått boosterdose for meir enn ei veke sidan, skal ikkje testast.

Føresette eller elevar kan henta hurtigtest på skulen måndag 3.januar i tidsrommet 9.00-11.00 og 15.00-16.30 i aulaen. Eleven testar seg heime om morgonen tysdag 4.januar, før skulestart. Om testen gir negativt utslag, kan dei gå på skulen.
For dei som nytter plass på SFO, kan hurtigtestar hentast på SFO’en torsdag 30.januar mellom 14.00-16.00 i aulaen. Det gjeld både for dei som allereie har starta og for dei som skal starte måndag morgon. Gjennomføring skjer om morgonen før oppstart.

Om positivt utslag må dei halde seg heime, og bestille ordinær pcr-test på teststasjonen.

Dette tiltaket er anbefalt av Folkehelseinstituttet og kan luka ut ein del covid-19-smitte. Det gir likevel ingen garanti for at ein ikkje kan smitta andre anna enn den dagen ein tek testen. Derfor er det viktig å halda seg heime og testa seg på ny seinare om ein skulle verta sjuk. Har ein hatt covid-19 dei siste tre månadene, treng ein ikkje testa seg. (Link

Tiltak på gult nivå er mellom anna:
Ingen sjuke skal møte i skulen
God hygiene og forsterka reinhald
Heile klassar vert rekna som ein kohort, to klassar kan samarbeide.
Meir informasjon om trafikklysmodellen finn de her (LINK).