Her finn du trinna Framside
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring
Vinnarar Juniorentreprenøren 2018, sør

Elevane i valfaget Produksjon av varer og tenester deltok 10.april på messa Juniorentreprenøren 2018 sør. Elevane var gode representantar for Frøyland ungdomsskule både på messa og på Tvvest sitt lokalprogram tysdag 10.april.

Gratulerer til Jan Bjarne Ueland og Rikard Aronsen Oddane som fekk 2.plass for Beste elevbedrift. Dei deltok med bedriften sin "KT1 EB"

Gratulerer til Nicolai Skjæveland som fekk 1.plass i Beste utstilling og 3.plass for Beste elevbedrift. Han deltok med bedriften sin "Nicolai sine Fiskefluer EB"

Messa vart arrangert på Hetland vidaregåande skule i Stavanger. Elevbedrifter frå heile sørfylket laga utstillingar og deltok i ulike konkurransar. Det vart delt ut prisar for Beste logo, Beste salsteam, Beste utstilling, Beste kreative bedrift og Beste elevbedrift.